Ferie og lukkedage

Dit barn har ligesom dig også brug for ferie – og for at kunne koble fra. Så derfor opfordrer vi til, at alle børn holder 3 ugers sommerferie. Juli måned er betalingsfri

Børnehuset har lukket den 5 juni og den 24 december

Fredag efter Kr. Himmelfartsdag og dagene mellem jul og nytår - er der mulighed for pasning et sted i kommunen, alt efter hvor behovet er. Der tilstræbes at der re kendt personale med fra egen institution, men der er ingen garanti.

De 3 dage før påske og uge 29 og 30 er der fællespasning i Thisted By. Der vil være kendt personale i dele af åbningstiden.

I forbindelse med ferie, kan du melde ind på Aula – både når det gælder enkelte fridage og hele uger. Husk at respektere tidsfristen, for at melde dit barn fri/ eller kommer. Det er vigtigt at få tilmeldt rigtigt, så børnehuset kan tilpasse antallet af børn til antallet af voksne. Det kommer både børn og ansatte til gode på sigt.